Vi har nylig byttet ut Xfinity TV med YouTube TV. Vi har et sted i Mexico, og vi reiser dit et par ganger i året. Jeg undersøkte hvilket VPN som fungerer godt med YouTube TV, slik at vi kan bruke tjenesten vår mens vi er i Mexico. Nordvpn virket å ha gode anmeldelser for dette.
Jeg fikk det til å fungere på både en Fire TV og min Windows-laptop. Men jeg fikk ikke YouTube TV til å fungere på min kones iPad mens vi var i Mexico. Jeg fikk hele tiden en feil om plassering.
Har noen av dere som leser dette brukt NordVPN på en iPad for å se på YouTube TV fra et annet land? Hva gjorde dere for å få det til å fungere?
Jeg er ikke så veldig glad i Apple. Jeg kjøper bare Windows og Android, men min kone liker iPaden sin. Jeg er rimelig teknisk kyndig, så jeg kan endre innstillinger etter behov.
Jeg lurte på om det å skru av den innebygde GPS-en ville hjelpe.
En ting jeg la merke til, er at YouTube TV ikke lar deg kjøre det i en nettleser på iPad, men tvinger deg til å bruke appen.
Jeg så at det finnes plassering-slepende apper du kan kjøpe, men de er ganske dyre, og jeg tenkte at VPN er i dag i praksis en plassering-slepper.