YouTube TV på iPad i et annet land

Vi har nylig byttet ut Xfinity TV med YouTube TV. Vi har et sted i Mexico, og vi reiser dit et par ganger i året. Jeg undersøkte hvilket VPN som fungerer godt med YouTube TV, slik at vi kan bruke tjenesten vår mens vi er i Mexico. Nordvpn virket å ha gode anmeldelser for dette.

Jeg fikk det til å fungere på både en Fire TV og min Windows-laptop. Men jeg fikk ikke YouTube TV til å fungere på min kones iPad mens vi var i Mexico. Jeg fikk hele tiden en feil om plassering.

Har noen av dere som leser dette brukt NordVPN på en iPad for å se på YouTube TV fra et annet land? Hva gjorde dere for å få det til å fungere?

Jeg er ikke så veldig glad i Apple. Jeg kjøper bare Windows og Android, men min kone liker iPaden sin. Jeg er rimelig teknisk kyndig, så jeg kan endre innstillinger etter behov.

Jeg lurte på om det å skru av den innebygde GPS-en ville hjelpe.

En ting jeg la merke til, er at YouTube TV ikke lar deg kjøre det i en nettleser på iPad, men tvinger deg til å bruke appen.

Jeg så at det finnes plassering-slepende apper du kan kjøpe, men de er ganske dyre, og jeg tenkte at VPN er i dag i praksis en plassering-slepper.

Jeg hadde faktisk det samme spørsmålet før. Deres support fortalte meg at YouTube TV bare fungerer på stasjonære enheter med Nord. Dessverre regnes iPad-er som mer som mobile enheter, så det vil sannsynligvis ikke fungere på dem.

Likevel fungerer det på Fire. Noen ideer om hva forskjellen er mellom stasjonære og mobile enheter som gjør at det fungerer på den ene og ikke den andre?

iPhones har GPS, og det har ikke stasjonære datamaskiner. Jeg har hatt hell med å få det til å fungere mens jeg var på ferie ved å slå av posisjonstjenester for Yttv-appen på iPhone. Husk at alt annet bør fungere, bortsett fra lokale kanaler.

Hei, innlegget ditt ble automatisk fjernet fordi kontoen din ikke oppfyller våre karma-krav. Kontoer må ha minst 100 samlet karma for å kunne poste i denne subreddit-en. Denne regelen er ment å forbedre kvaliteten på innlegget, samtidig som den reduserer misbruk fra troll-kontoer.

Jeg er en bot, og denne handlingen ble utført automatisk. Vennligst kontakt moderatorene av denne subreddit-en hvis du har spørsmål eller bekymringer.