VPN stopte de werken in Warzone

Ik heb onlangs een PC gekocht en besloten om op Amerikaanse servers te spelen voor de verandering (ik ben in het VK). Ik heb express VPN gedownload en kon ongeveer 10 potjes spelen totdat het stopte met werken. Ik heb geprobeerd de VPN opnieuw te installeren, mijn router opnieuw op te starten en het spel te herstellen via battle-net. Daarna heb ik NordVPN gedownload en ik kan nog steeds geen potje vinden. Is er een oplossing hiervoor?

Alvast bedankt.

had onlangs hetzelfde probleem, heeft iemand hier een oplossing voor?

Bedoel je dat je op zoek bent naar bot lobby’s? Gek wat mensen allemaal doen voor een makkelijker spel

Bekijk deze gids eens: VPN Not Working With Warzone? Here's How To Fix That

Thanks man, ik ga het bekijken.

Nee lol, ik vind Amerikaanse death comms gewoon grappig. De lobby’s waarmee ik meedeed leken sowieso veel beter dan die in EU-servers.

Ik speel meestal met 150+ ping, ik gebruik een VPN om goede ping te krijgen en nu werkt het niet meer

Je bent een bot. Je zou het niet begrijpen. We jagen je

Nou, ik was zeker, iedereen had Amerikaanse accenten lol

Sommige populaire gaming VPN’s doen split tunneling of zoiets, alleen voor matchmaking. Normale VPN’s zoals Express zetten de hele verbinding van je game op de VPN, waardoor je hoge ping hebt en speelt op de servers waar je mee verbonden bent. OP zat waarschijnlijk op Amerikaanse servers.