VPN snel in Australië voor beginners?

Ik probeer lately meer Amerikaanse sites te bereiken die mijn shit blokkeren, vooral www.peteholmes.com. Ik heb Hotspot Shield geprobeerd, maar het was te traag vanwege onze slechte internetverbinding hier. Normaal kan ik dingen streamen zonder problemen, maar toen ik de VPN aanhad, duurde het ongeveer een minuut om 10 seconden te bufferen. Ook geprobeerd Hola, maar dat kost ook veel snelheid. Heeft iemand ideeën voor een snellere en gemakkelijk te gebruiken VPN?

Ik gebruikte HMA, maar dat is een stuk vuil en logt alles, en is traag. Ik ben overgestapt op private internet access en dat is geweldig. Snel en anoniem.

Astrill heeft Australische P2P-servers zonder limieten, voor zover ik weet.

Ik gebruik BolehVPN (Australiër). Ze hebben geen servers in Australië, de dichtstbijzijnde is Hong Kong. Maar ik heb nergens problemen mee gehad. Ik gebruik het vooral om Hulu/Netflix te kijken en voor torrenting (mijn ISP throttles torrents).

Ik gebruik strongVPN, klantenservice is geweldig, $59 per jaar en je hebt veel opties om je IP via verschillende routes te laten lopen.

‘openweb’ + Amerikaanse server is sneller dan VPN en deblokkeert al je Amerikaanse content.

Ik heb dezelfde service, ze zijn geweldig. Het enige slechte aan de Australische server is dat ze een limiet van 50 GB per account hebben. Kijk onder voorwaarden. Alle andere servers zijn onbeperkt. Ik gebruik alleen de server in Mexico omdat die niet alleen dicht bij de VS ligt, maar ook omdat de Mexicaanse overheid niet veel kan doen over torrenting. Ik haal normaal gesproken tussen de 500kb en 1 mb downloadsnelheid. Ik heb nergens problemen mee gehad. Hier is een lijst met hun serverlocaties. Hier is een andere lijst met de status van de servers. Hier vind je de ToS. Ze loggen wel, maar alleen voor 24 uur. Daarna worden ze verwijderd. Hopelijk helpt dit.

Gebruik vpnsecure.me niet

Ze loggen je verbinding, wat betekent dat ze kunnen terug traceren naar je ISP en je identiteit kunnen achterhalen!

Je krijgt niet meer snelheid dan je ISP toelaat op je account. Speedtest-resultaten zijn niet helemaal correct.

Dit is wat ik wil! Amerikaanse content ontgrendelen, maar sneller dan VPN. Alle VPN’s die ik heb gebruikt, hebben mijn internet onacceptabel traag gemaakt.