Juuri siirryin Windows 10:stä, jossa käytin CyberGhost VPN:ää, ja sain käyttää Redditiä, Googlea ja niiden palveluita, YouTubea ja muita sivustoja menestyksekkäästi.
Kuitenkin, kun vaihdoin Linux Mintiin, vaikuttaa siltä, etten pääse käsiksi näihin samoihin sivustoihin VPN:n ollessa päällä.
Hulluinta on, että käytän samaa VPN:ää puhelimellani ja pääsen kaikille näille sivustoille.
Onko kukaan kohdannut näitä ongelmia? Olen maksanut tästä VPN:stä ja haluan käyttää sitä niin kauan kuin se on voimassa. Mitä oikein tapahtuu?
Mikä VPN-työkalu te käytätte, jos käytätte mitään? Koska saatoin joutua vaihtamaan. Kiitos.
Ole hyvä ja uudelleenmerkitse viestisi, jos ratkaisu löytyy. Kuinka merkitä viesti? Tämä mahdollistaa muiden käyttäjien hakemisen yleisistä ongelmista SOLVED-merkkilajin avulla, joka nopeuttaa ongelmien ratkaisua.
Olen botti, ja tämä toiminto suoritettiin automaattisesti. Ota yhteyttä tämän subredditin moderaattoreihin, jos sinulla on kysyttävää tai huolia.
Käytän omaa VPN:ääni, vaikka onkin Linux-asiakasohjelma, joka toimii, kuten testasin. Löydän kuitenkin käteväksi käyttää VPN:ää reitittimessäni Linux-työasemalleni.
Käytin aiemmin Nordia, ja se toimi hyvin. Nyt käytän Mullvadia, ja se toimii loistavasti. Ehkä jotain asetuksissa pitää olla päällä?
Käytän NordVPN:ää. Sen asetuksiin kuuluu kill switch ja autoconnect, mutta sinun täytyy ottaa ne käyttöön. Periaatteessa internet ei toimi tai ei yhdistä, jos VPN on katkaistu.
Ehkä VPN:ssäsi on tiettyjä asetuksia päällä tai pois päältä? Tai VPN on asennettu, mutta ei ole aktiivinen?
Minulla on WireGuard-asennus kotona ja halusin yhdistää kotiin toimistosta.
Androidin kautta kaikki toimi aina, yritin Mintillä ensimmäistä kertaa ja hämmästys
Selvisi, että puuttui paketti nimeltä resolvconf, ja ilman sitä VPN ei voinut asettaa DNS:ää.
Asennettuani paketin, WireGuard yhdistyi heti.
aja asiakas komentoriviltä nähdäksesi tulosteen. Tarkista myös lokit.
Voisitko käydä ipleak.netissä ja varmistaa, ettei DNS-palvelimesi vastaa paikallista IP:tä? Saat minun avukseni tämän jälkeen.
Olet väärin määritellyt jotain, mutta kukaan ei pysty auttamaan, koska et ole antanut yhtään yksityiskohtaa. En ole kokenut ongelmia käyttäessäni Mintia Mullvadin, oman kotitekoisen VPN:n tai toimiston OpenVPN-instanssin kanssa.
Tämä on ehkä mitä minun pitäisi tehdä lopulta. Sinulla on tietty reititin, jossa on VPN vai teitkö sen itse?
Olen harkinnut vaihtamista Mullvadiin.
En ole varma asetuksista. Cyberghost ei anna paljon vaihtoehtoja, ellet puhu jostain komentorivillä.
Huomasin kuitenkin, että Linuxissä IP4-yhdyskäytäväni ja osoitteeni muuttuvat. Windowsissä se ei koskaan tapahtunut. Ehkä se on syy?
Asia on, että internet ja YouTube toimivat aina, mutta lakkaavat toimimasta satunnaisesti. Vain tietyt sivustot eivät toimi. Esimerkiksi, jos menen duckduckgoon, kaikki toimii tai käytän Spotifya tai Discordia. Nämä toimivat VPN-yhteyden ollessa päällä.
Se on varmuudella aktiivinen, ja olen tarkistanut testein.
Kiitos tiedosta.
Olen käyttänyt cyberghostia kahden viime vuoden ajan enkä ole onneksi huomannut mitään haittaohjelmia tietokoneellani. Aiempaan tilaukseeni aion lopettaa, koska olen maksanut siitä.
Mullvad on varmasti seuraava VPN:ni. Eikö Ruotsi ole osa 5/9/14 silmämaita?
Luulen, että minulla on tuo, eikä puuttunut.
Ajoin cat /etc/resolv.conf
-komennolla ilman ongelmia. Näin tietoni. Minulla on myös hardinfo.
VPN käyttää omia DNS:itä. Tein niin, että poistin ISP:n DNS:n käytöstä, vaihdoin wifi-yhteyden DNS:n ilmaiseen avoimeen lähdekoodiin, ja sitten onnistuin pääsemään niihin sivustoihin, joihin minulla oli ongelmia.
Mitä tämä kertoo minulle/sinulle?
En ole varma, mitä yksityiskohtia haluat. Kiitos kuitenkin.
Ostin Asus AC-86U:n ja flashasin Koolshare Merlinin firmwaren, sitten asensin v2ray-asiakkaan päälle. Sitten pystyin lisäämään kaikki palvelimeni.
Se on ehkä se. Mullvadin kanssa riittää, että saat tilinumeron ja maksat 30 päivän välein kuin prepaid-puhelimen, ei rekisteröintiprosessia tai mitään.
Minulla oli vastaava ongelma, jossa osa sivustoista, joihin yritin päästä, eivät avautuneet VPN:n ollessa päällä, mutta huomasin, että molemmat DNS-palvelimet, toisen ulkomainen ja toisen paikallinen/ISP:n DNS, aiheuttivat ongelmia. Korjasin asettamalla molemmat DNS:iksi sama ulkomainen osoite käyttäen nano-konfiguraatiota, ja nyt asiat toimivat normaalisti.
No, perusasiat kuten voitko pingata 8.8.8.8:tä tai muuta? Voitko ratkaista FQDN:itä? Onko virheilmoituksia? Mitä asiakasohjelmaa käytät? Onko lokitietoja? jne jne jne