Tidal blokkeert VPN

Dus ik heb de afgelopen dagen geen gebruik kunnen maken van Tidal, en ik ontdekte dat ze VPN’s blokkeren. Waarom zou je dat überhaupt doen? Vooral omdat je Tidal niet in offline modus op pc kunt gebruiken. Ik kan nu geen Tidal meer gebruiken op pc, omdat het totale dwaasheid is dat het niet bruikbaar is met een VPN. Ik begrijp het wel een beetje bij diensten als Netflix (alhoewel ik dat nog steeds niet accepteer), maar een muziekdienst?? Geen andere muziekdienst doet dat… En dan ook nog niet in offline modus op pc kunnen gebruiken, dat is gewoon klanten uitlokken.

Tidal kost maar 2 dollar (bij benadering) in sommige landen. Ik weet zeker dat ze willen voorkomen dat je dat gebruikt.

Omdat veel mensen die technologie gebruiken om abonnementenbeleid te omzeilen. Zoals een goedkoop abonnement uit Argentinië dat in de VS of Denemarken werkt.

Ik gebruik Nord en heb geen problemen gehad.

Ik heb net geprobeerd muziek te streamen vanaf mijn telefoon en computer, alles werkt zoals het hoort.

Ik ben in de Verenigde Staten en gebruik een verbinding die in de VS is gevestigd.