Chrome cast hola unblocker/IP address help

Hej allemaal, Australisch hier met Netflix, maar hola deblokkeert zich op zijn manier en kijkt alle geweldige Amerikaanse shows. Maar ik kan ze niet bekijken via chromecast. Heeft iemand dit probleem al succesvol overwonnen?

Een paar woorden advies:

1. Gebruik geen Hola - ze gebruiken je computer als knooppunt in een P2P-netwerk, en ze verkopen je kijkgeschiedenis aan adverteerders. Als je een browserextensie wilt gebruiken, probeer dan een van de Duitse bedrijven zoals Zenmate of Proxmate die je privacy niet schenden.
  2. Als je een unblocking DNS wilt proberen, waarom niet een van de vele goede Australische diensten gebruiken die goedkoper zijn, zoals dns4me?
  3. Je moet nog steeds Google DNS blokkeren in je router zodat de Chromecast werkt. Dit kan gedaan worden met de statische route-methode in de meeste consumentenrouters. Maar wees je ervan bewust dat Netflix wijzigingen heeft aangebracht in hun Android-app zodat deze geen titels meer afspeelt op het Android-apparaat als Google DNS geblokkeerd is - je moet eerst Chromecast als bestemming selecteren. Netflix blijft wekelijks wijzigingen aanbrengen in hun Android-app, dus verwacht verdere problemen.

Je moet Google DNS blokkeren omdat Chromecast deze gebruikt voor locatiebepaling. En daarna heb je een smart DNS-dienst nodig.

Je moet je DNS-instellingen op je router aanpassen zodat je Chromecast ook een DNS-routingservice kan gebruiken (dezelfde manier als Hola).

1. Eerst heb je een router nodig die dit ondersteunt. Als je router DD-WRT of Tomato-firmware kan gebruiken, raad ik dat sterk aan. Ik heb een Asus RT-N66U-router.

2. Je hebt ook een DNS-dienst nodig om het verkeer opnieuw te routeren. Ik gebruik het met PureVPN’s SnartDNS-service ($45/jaar USD). Een paar andere bedrijven zijn Unlocator of Unblock.US. Vanuit de router dekt het elk apparaat in huis. Ik gebruik de Netflix Android-app met Chromecast en dat werkt vlekkeloos.

Koop een slimme DNS-service en stuur je router zo in dat hij die DNS-codes gebruikt.