AnyDesk heeft enkele van de slechtste klantenservice die ik ooit heb ervaren, wat me verdrietig maakt omdat ik dit echt als alternatief voor TeamViewer wilde gebruiken

Dus aanvankelijk heb ik deze post gemaakt over mijn probleem

Dus ik kan inloggen op de AnyDesk II browser, maar niet in het Helpcentrum of op het programma zelf

Eerst ontving ik een reactie van het account u/AnyDeskSupport waarin me gevraagd werd mijn e-mail te DM’en voor hulp, dat deed ik. Daarna kreeg ik na enige tijd deze reactie

Duidelijk is dat die reactie gewoon onzin is waarin me wordt verteld mijn wachtwoord te resetten (wow! ik wou dat ik dat had bedacht! (ik heb dat meerdere keren geprobeerd)). Ook merkte ik toen ik deze screenshots nam dat ze degene die me adviseerde te berichten hadden verwijderd. Raad eens? Ze hebben die arme persoon gewoon bij hun bureau neergeschoten?

Dus hier zijn de DM’s die ik stuurde nadat ik ze lastig viel, zoals me was verteld

Dus ik vul het supportticket in. Misschien krijg ik Eindelijk consistente en echt nuttige hulp… dat gebeurde niet haha. Zo ging dat

Wauw! Ze zeggen opnieuw mijn wachtwoord te moeten resetten! Hartelijk dank!

Oké, ik weet niet precies wat een “klantnummer” is

Kan geen “klantnummer” vinden dus ik heb dit gestuurd, misschien helpt dat

Oh, licentienummer? Oké, dat was niet wat ik werd verteld

Dus stuur ik ze die pagina in plaats daarvan, en ik heb sinds die tijd niets meer gehoord. Dat was bijna drie dagen geleden

Heel erg bedankt, AnyDesk.

Hallo! Bedankt dat je dit onder onze aandacht brengt. We hebben het ticket geïdentificeerd en een lid van ons ondersteuningsteam uit Amerika zal vandaag contact met je opnemen om je probleem op te lossen. Houd alsjeblieft je e-mail of telefoon in de gaten.

Gebruik gewoon de gratis versie en gebruik dit om je ID te resetten wanneer die voor commercieel gebruik wordt gemarkeerd en er meldingen verschijnen.

Ik zit precies in hetzelfde schuitje als jij. Het is geluk voor AnyDesk dat de support van TeamViewer ZULKE eikels zijn, waardoor ik nooit meer terug ga.

Onze licentie is verlopen, ik kon het niet verlengen. Ik heb een supportticket geopend, meerdere e-mails gestuurd en gebeld naar Duitsland. Geen reactie, geen terugbelletje. Ik heb gebeld naar TeamViewer, trial klaar in 30 minuten, alles getest en tevreden, ik ben na twee dagen overgestapt. Ik weet niet wat er met AnyDesk is gebeurd, als ze niet eens reageren op mensen die willen betalen voor hun product.

Ik heb de e-mail ontvangen. Ik werd gewoon gevraagd de Help Center te gebruiken (een van de dingen die ik herhaaldelijk heb gezegd dat ik niet kan inloggen op)

Ik wil nu gewoon geen hulp meer.

Ik weet niet zeker of ik echt nuttig kan zijn. AnyDesk werkt zonder account. Als gratis gebruiker heeft het letterlijk 0 voordeel om in te loggen.

Het inlogproces wordt gebruikt om je licentie te ‘toepassen’ - wat je niet hebt, ‘je adresboek synchroniseren’ - dat heb je niet.

Gebruik het gewoon, stel ononderbroken toegang in, en maak een whitelist-verzoek zodat je geen commerciële blokkering krijgt zoals met TeamViewer. Ik ben verrast dat niemand van de support heeft gevraagd wat het doel van dat account was. Het voegt nul voordeel toe en veroorzaakt gewoon veel verwarring lol.

Hoe kan ik ononderbroken toegang instellen zonder account? Vergeet het systeem niet welke computers ik heb ingesteld?

AnyDesk Ononderbroken toegang is anders dan TV, alles wordt lokaal opgeslagen en bewaard, niets wijst naar een account.

Op het apparaat waarop je ononderbroken toegang wilt, open je gewoon de app, klik op de 4 streepjes in de rechterbovenhoek, kies “wachtwoord instellen” en stel een ononderbroken toegang wachtwoord in.

Wanneer je verbinding maakt met dat apparaat, voer je hun ID in, het zal om het wachtwoord vragen, voer dat in, en je bent verbonden. Je kunt een vakje aanvinken om dat wachtwoord op te slaan. Het apparaat verschijnt in je recente sessies & je hebt de optie om het te favoriteren, ik denk dat je zonder account tot 20 recente sessies / favorieten kunt opslaan in de app zelf.

Heel erg bedankt! Ik probeer het uit zodra ik klaar ben met vakantie en thuis ben.

Je bent heel erg welkom!

Hoe kan ik een whitelisverzoek indienen?

Hier is het :slight_smile:

Hoi ik heb geprobeerd deze link meerdere keren te gebruiken en het werkt niet.